Gun jezelf een opera/ballet-abonnement en wees zeker van je plaats voor het nieuwe seizoen 2018-2019.


Wanneer verlengen/wijzigen?

Uw abonnement verlengen kan online of via het bespreekbureau (ter plaatse of telefonisch). De verlengperiode voor abonnementen loopt van woensdag 2 mei t/m dinsdag 22 mei 2018.

U hebt, net als vorig jaar, twee mogelijkheden:

  • VERNIEUWEN: u vernieuwt uw huidige opera-abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) en kan meteen afrekenen.
  • WIJZIGEN: u wenst uw abonnement te wijzigen (andere plaats binnen hetzelfde abonnement OF andere plaats binnen een ander abonnement). Uw verlenging gebeurt dan in twee fases:
    • U geeft aan vóór dinsdag 22 mei dat u later uw abonnement of plaats wilt wijzigen.
    • Van zaterdag 26 mei t/m donderdag 31 mei kunt u uw wijziging doorvoeren.
  • Extra abonnementen bijbestellen kan tussen zaterdag 26 en donderdag 31 mei.

Wilt u zeker abonnee blijven maar twijfelt u nog over uw serie of over uw plaats? Reageer dan zeker vóór 22 mei: ofwel vernieuwt u uw huidige abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) ofwel geeft u aan dat u later uw abonnement of plaats wilt wijzigen.

Wat kan u nu al doen om uw verlenging vlot te laten verlopen?

  • Log in op onze website (dat doet u door bovenaan rechts te klikken op "LOGIN");
  • controleer uw adresgegevens en e-mailadres en pas indien nodig aan;
  • controleer of u uw (huidige) abonnementen ziet in het overzicht.

Voorrang voor Vrienden

U kan uw wijziging online al doorvoeren vanaf vrijdag 25 mei en online een nieuw abonnement bestellen vanaf vrijdag 1 juni. Uiteraard bent u ook altijd welkom aan onze kassa’s op die dagen, zowel ter plekke als telefonisch. Voorwaarde is dat u al Vriend was op 15 april 2018.


Hoe verlengen/wijzigen

Online wijzigen

1. EĆ©rst inloggen

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te wijzigen abonnementen terug.

Gaf je eerder aan te willen wijzigen? Dan heb je vanaf za 26 mei 11:00u twee mogelijkheden:

  1. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)
    Bekijk hier het instructiefilmpje:


    Soapbox - Hoe wijzig je je plaatsen in een abonnement?

  2. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

2. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

Bekijk hier het instructiefilmpje:

Soapbox - Wijzig uw abonnement naar een andere serie

Opgelet: je oude plaatsen worden slechts vastgehouden tot en met 31 mei. Indien je voor die datum geen actie onderneemt, komen je oude plaatsen vrij voor nieuwe klanten.

3. Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus