Wil je als trouwe opera- en/of balletfan altijd op de plaatsen van je keuze kunnen rekenen? Dan is een abonnement de meest uitgelezen formule. Opgelet: omwille van COVID-19 werd ons komende seizoen voorlopig nog niet aangekondigd, en werd ook de abonnementenverkoop nog niet opgestart. Maar geen zorgen: als abonnee blijf je het recht op je huidige plaats en je voorrang op de losse kaartverkoop behouden. Van zodra we meer weten, brengen we je op de hoogte.


Wanneer verlengen/wijzigen?

Uw abonnement verlengen kan online of via het bespreekbureau (ter plaatse of telefonisch). De verlengperiode voor abonnementen is voorlopig echter nog niet gestart owv COVID-19. We geven je zeker een seintje als je abonnement weer verlengd kan worden. 

Op dat moment krijg je twee mogelijkheden: 

  • VERNIEUWEN: je vernieuwt je huidige abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) en kan meteen afrekenen.
  • WIJZIGEN: je kan je abonnement ook wijzigigen (andere plaats binnen hetzelfde abonnement OF andere plaats binnen een ander abonnement). 

Wat kan u nu al doen om uw verlenging vlot te laten verlopen?

  • Log in op onze website (dat doet u door bovenaan rechts te klikken op "LOGIN");
  • controleer uw adresgegevens en e-mailadres en pas indien nodig aan;
  • controleer of u uw (huidige) abonnementen ziet in het overzicht.

Voorrang voor Vrienden

Als vriend krijg je een dag voorrang op de verkoop van nieuwe abonnementen. Voorwaarde is dat je al vriend was op 1 mei 2020. 

 


Hoe verlengen/wijzigen

Online wijzigen

Altijd eerst inloggen

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te wijzigen abonnementen terug.

Gaf je eerder aan te willen wijzigen? Dan heb je twee mogelijkheden:

OPTIE 1 - Wijzigen van je stoel binnen hetzelfde abonnement

Hoe je je stoel wijzigt binnen hetzelfde abonnement, zie je in dit instructiefilmpje. 

Soapbox - Hoe wijzig je je plaats binnen hetzelfde abonnement? 

OPTIE 2 - Kies voor een andere serie en maak je oude stoelen vrij

Hoe je kiest voor een ander abonnement en daarna je oude stoelen vrijmaakt, zie je hier: 
 

Soapbox - Hoe kies ik voor een ander abonnement en geef ik daarna mijn oude stoelen vrij?

3. Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus