De verlengperiode voor abonnees is afgesloten. Vanaf 23 mei (22 mei voor Vrienden) kunt u uw huidige abonnement wijzigen. Gaf je voor 16 mei aan dat je je abonnement wenst te wijzigen, dan kan je nu aan de slag!



Online wijzigen

Hoe?

Log in

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te verlengen abonnementen terug.

Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)

Als u uw plaatsen wilt wijzigen binnen dezelfde reeks, volgt u deze stappen:

1. Klik op de tab “abonnementen” in uw account en klik op de knop “wijzig abo”.

2. Klik vervolgens op “wijzig plaatsen”.

3. Kijk op het zaalplan of er betere plaatsen beschikbaar zijn.

 

  • Als dat niet zo is kunt u gewoon op de knop “reserveer uw zetel(s)” klikken om uw huidige stoelen alsnog te bevestigen.
  • Als u wel betere stoelen vindt, klik dan (per stoel) op het icoontje met het potlood naast de stoel die u wilt wijzigen. Duid daarna op het zaalplan de andere stoel aan die u wil in plaats van uw huidige stoel. Herhaal dat voor alle stoelen die u wilt wijzigen. Klik op het einde op de “reserveer uw zetel(s)”-knop.

 

Wijzigen van abonnement (andere reeks)

Als u plaatsen wilt in een nieuwe reeks, ga dan (altijd nadat u bent ingelogd) naar www.operaballet.be/abonnementen en klik op de koopknop onder de serie van uw keuze.

Nadat u uw nieuwe stoelen heeft gekozen, kunt u via uw “mijn profiel”-pagina de plaatsen vrijgeven die nog voor u geblokkeerd waren. U klikt dan gewoon in het rode kader op “annuleer abo”. Zo komen uw plaatsen vrij voor andere abonnees.


Wanneer?

  • Vernieuwen OF aangeven dat je je abonnement wenst te behouden maar wenst te wijzigen: 2 t/m 16 mei
  • Doorvoeren abonnementswijzigingen: 23 t/m 30 mei

Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus

Voorrang voor Vrienden

Vrienden van Opera Vlaanderen en Ballet Vlaanderen (indien ze lid zijn voor het lopende seizoen) krijgen steeds enkele dagen voorrang bij het wijzigen van hun abonnement. Voor seizoen 2015-2016 hou je rekening met deze data:

  • abonnement vernieuwen vanaf 2 mei
  • abonnement wijzigen vanaf 22 mei (i.p.v. 23 mei)

Wil je online vernieuwen of wijzigen? Log steeds eerst in. Onze website herkent jou als Vriend, waardoor je reeds een dag vroeger aan de slag kan.