Wanneer verlengen/wijzigen?

De periode waarin u uw abonnement van 2015-2016 kon verlengen, is afgelopen. Vergeten maar u wenst toch abonnee te blijven? Neem contact op met het bespreekbureau. We kijken wat we nog voor u kunnen doen.

Voorrang voor Vrienden

Volgend jaar voorrang krijgen in de abonnementenperiode? Word Vriend van Opera Ballet Vlaanderen vóór 1 april 2017 en u krijgt voorrang om uw abonnement te wijzigen of om nieuwe abonnementen te bestellen.


Hoe verlengen/wijzigen

Online wijzigen

1. EĆ©rst inloggen

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te wijzigen abonnementen terug.

Gaf je eerder aan te willen wijzigen? Dan heb je vanaf 21 mei 11:00u twee mogelijkheden:

  1. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)
  2. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

2. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)

Klik op de tab “abonnementen” in uw account en klik op de knop “wijzig abo”.

Indien je extra stoelen wenst, kan je dat hier meteen aangeven.

Je kunt nu zelf andere plaatsen kiezen op het zaalplan, zodra je op "wijzig" hebt geklikt naast je stoel. Vind je geen betere plaatsen? Dan kan je alsnog je oude plaatsen hernieuwen.

Volg vervolgens de stappen om je abonnement af te rekenen en te betalen.

Opgelet: je oude plaatsen worden slechts vastgehouden tot en met 26 mei. Indien je voor die datum geen actie onderneemt, komen je oude plaatsen vrij voor nieuwe klanten.

4. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

1) Log in via de knop rechts bovenaan onze website.
2) Klik door naar het abonnementenoverzicht en klik op de koopknop onder de serie van jouw keuze. Je volgt vervolgens de stappen om je nieuwe abonnementsplaatsen te reserveren en te betalen. Nadat je je nieuwe stoelen hebt gekozen, kan je via de “mijn profiel”-pagina de plaatsen vrijgeven die nog vasteghouden staan in je oude abonnement. Je klikt dan gewoon in het rode kader op “annuleer abo”. Zo komen je plaatsen vrij voor andere abonnees.
3) Vind je toch geen betere plaatsen in een nieuwe reeks, ga dan opnieuw naar je abonnementen in je account en hernieuw alsnog je oude plaatsen via de knop "wijzig" abo.

Opgelet: je oude plaatsen worden slechts vastgehouden tot en met 26 mei. Indien je voor die datum geen actie onderneemt, komen je oude plaatsen vrij voor nieuwe klanten.

5. Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus