Uw abonnement verlengen kan online of via het bespreekbureau (ter plaatse of telefonisch). De verlengperiode voor abonnementen loopt van vrijdag 29 april t/m zondag 15 mei 2016.

U hebt, net als vorig jaar, twee mogelijkheden:

  • VERNIEUWEN: u vernieuwt uw huidige opera-abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) en kan meteen afrekenen.
  • WIJZIGEN: u wenst uw abonnement te wijzigen (andere plaats binnen hetzelfde abonnement OF andere plaats binnen een ander abonnement). Uw verlenging gebeurt dan in twee fases:
    • geeft aan vóór 15 mei dat u later uw abonnement of plaats wilt wijzigen.
    • Van zaterdag 21 mei t/m donderdag 26 mei kunt u uw wijziging doorvoeren.

Wat kan u nu al doen om uw verlenging vlot te laten verlopen?

  • Log in op onze website (dat doet u door bovenaan rechts te klikken op "LOGIN");
  • controleer of u uw abonnementen terugvindt onder "Uw abonnementen" (u bereikt deze pagina via "Mijn profiel");
  • controleer uw adresgegevens en e-mailadres en pas indien nodig aan.

Hoe verlengen/wijzigen


Online wijzigen

Log in

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te verlengen abonnementen terug.

U hebt twee mogelijkheden:

  1. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)
  2. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)

Als u uw plaatsen wilt wijzigen binnen dezelfde reeks, volgt u deze stappen:

1. Klik op de tab “abonnementen” in uw account en klik op de knop “wijzig abo”.

2. Klik vervolgens op “wijzig plaatsen”.

3. Kijk op het zaalplan of er betere plaatsen beschikbaar zijn.

 

  • Als dat niet zo is kunt u gewoon op de knop “reserveer uw zetel(s)” klikken om uw huidige stoelen alsnog te bevestigen.
  • Als u wel betere stoelen vindt, klik dan (per stoel) op het icoontje met het potlood naast de stoel die u wilt wijzigen. Duid daarna op het zaalplan de andere stoel aan die u wil in plaats van uw huidige stoel. Herhaal dat voor alle stoelen die u wilt wijzigen. Klik op het einde op de “reserveer uw zetel(s)”-knop.

 

Wijzigen van abonnement (andere reeks)

Als u plaatsen wilt in een nieuwe reeks, ga dan (altijd nadat u bent ingelogd) naar de pagina abo formules en klik op de koopknop onder de serie van uw keuze.

Nadat u uw nieuwe stoelen heeft gekozen, kunt u via uw “mijn profiel”-pagina de plaatsen vrijgeven die nog voor u geblokkeerd waren. U klikt dan gewoon in het rode kader op “annuleer abo”. Zo komen uw plaatsen vrij voor andere abonnees.

Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus

Voorrang voor Vrienden

Vrienden van Opera Vlaanderen en Ballet Vlaanderen (indien ze lid zijn voor het lopende seizoen) krijgen steeds enkele dagen voorrang bij het wijzigen van hun abonnement. Voor seizoen 2015-2016 hou je rekening met deze data:

  • abonnement vernieuwen vanaf 28 april
  • abonnement wijzigen vanaf 20 mei (i.p.v. 21 mei)

Wil je online vernieuwen of wijzigen? Log steeds eerst in. Onze website herkent jou als Vriend, waardoor je reeds een dag vroeger aan de slag kan.