Gun jezelf een opera/ballet-abonnement en wees zeker van je plaats voor het nieuwe seizoen 2017-2018.


Wanneer verlengen/wijzigen?

Uw abonnement verlengen kan online of via het bespreekbureau (ter plaatse of telefonisch). De verlengperiode voor abonnementen loopt van dinsdag 2 mei t/m dinsdag 16 mei.

U hebt, net als vorig jaar, twee mogelijkheden:

  • VERNIEUWEN: u vernieuwt uw huidige opera-abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) en kan meteen afrekenen.
  • WIJZIGEN: u wenst uw abonnement te wijzigen (andere plaats binnen hetzelfde abonnement OF andere plaats binnen een ander abonnement). Uw verlenging gebeurt dan in twee fases:
    • U geeft aan vóór 15 mei dat u later uw abonnement of plaats wilt wijzigen.
    • Van zaterdag 20 mei t/m donderdag 25 mei kunt u uw wijziging doorvoeren.
  • Extra abonnementen bijbestellen kan tussen zaterdag 20 en donderdag 25 mei.

Wilt u zeker abonnee blijven maar twijfelt u nog over uw serie of over uw plaats? Reageer dan zeker vóór 16 mei: ofwel vernieuwt u uw huidige abonnement (zelfde plaats, zelfde abonnement) ofwel geeft u aan dat u later uw abonnement of plaats wilt wijzigen.

Wat kan u nu al doen om uw verlenging vlot te laten verlopen?

  • Log in op onze website (dat doet u door bovenaan rechts te klikken op "LOGIN");
  • controleer uw adresgegevens en e-mailadres en pas indien nodig aan;
  • controleer of u uw (huidige) abonnementen ziet in het overzicht.

Voorrang voor Vrienden

U kan uw wijziging online al doorvoeren vanaf vrijdag 19 mei en online een nieuw abonnement bestellen vanaf vrijdag 26 mei. Uiteraard bent u ook altijd welkom aan onze kassa’s op die dagen, zowel ter plekke als telefonisch. Voorwaarde is dat u al Vriend was op 15 april 2017.


Hoe verlengen/wijzigen

Online wijzigen

1. EĆ©rst inloggen

Vernieuwen en wijzigen doe je steeds vanuit je persoonlijk profiel: log dus éérst in via de knop bovenaan rechts op onze website met het e-mailadres en persoonlijk wachtwoord waaraan je abonnementen gekoppeld zijn. In je profiel vind je vervolgens alle te wijzigen abonnementen terug.

Gaf je eerder aan te willen wijzigen? Dan heb je vanaf za 20 mei 11:00u twee mogelijkheden:

  1. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)
  2. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

2. Wijzigen van stoel (binnen hetzelfde abonnement)

Klik op de tab “abonnementen” in uw account en klik op de knop “wijzig abo”.

Indien je extra stoelen wenst, kan je dat hier meteen aangeven.

Je kunt nu zelf andere plaatsen kiezen op het zaalplan, zodra je op "wijzig" hebt geklikt naast je stoel. Vind je geen betere plaatsen? Dan kan je alsnog je oude plaatsen hernieuwen.

Volg vervolgens de stappen om je abonnement af te rekenen en te betalen.

Opgelet: je oude plaatsen worden slechts vastgehouden tot en met 25 mei. Indien je voor die datum geen actie onderneemt, komen je oude plaatsen vrij voor nieuwe klanten.

4. Wijzigen van abonnement (andere reeks)

1) Log in via de knop rechts bovenaan onze website.
2) Klik door naar het abonnementenoverzicht en klik op de koopknop onder de serie van jouw keuze. Je volgt vervolgens de stappen om je nieuwe abonnementsplaatsen te reserveren en te betalen. Nadat je je nieuwe stoelen hebt gekozen, kan je via de “mijn profiel”-pagina de plaatsen vrijgeven die nog vasteghouden staan in je oude abonnement. Je klikt dan gewoon in het rode kader op “annuleer abo”. Zo komen je plaatsen vrij voor andere abonnees.
3) Vind je toch geen betere plaatsen in een nieuwe reeks, ga dan opnieuw naar je abonnementen in je account en hernieuw alsnog je oude plaatsen via de knop "wijzig" abo.

Opgelet: je oude plaatsen worden slechts vastgehouden tot en met 25 mei. Indien je voor die datum geen actie onderneemt, komen je oude plaatsen vrij voor nieuwe klanten.

5. Eerste hulp bij online verlengen

Ik geraak niet ingelogd!

Controleer de spelling van zowel je gebruikersnaam (= e-mailadres) als wachtwoord. Slaag je er nog steeds niet in? Neem contact op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be. Hou je klantennummer bij de hand, als je dit kent, om vlotter geholpen te worden.

Ik ben ingelogd, maar ik zie mijn abonnement(en) niet staan.

Dan ben je waarschijnlijk bij ons bekend onder verschillende accounts en/of e-mailadressen. Neem contact best op met ons via 070 22 02 02 of info@operaballet.be.

Wijzigen via het bespreekbureau

Word je toch liever persoonlijk verder geholpen? Dan kan je uiteraard bij onze bespreekbureaus in Antwerpen en Gent terecht tijdens de openingsuren.

contacteer onze bespreekbureaus